Дискусії про фільм «Воскресіння» (2016)

01-05-2016, 1 комментарий

192253-826666-534676Художній фільм на релігійну тематику американського режисера Кевіна Рейнольдса «Воскресіння» актуальний на будь-якому етапі життя.

Ідеєю фільму є заклик до миру, любові до ближнього та до Бога. Автори кінострічки надихають глядача на власний пошук віри та вшанування Ісуса Христа. Він пройшов великі муки заради кожного з нас та прощає наші гріхи, бо Його любов до людей безмежна.

За жанром «Воскресіння» визначають як драму, детектив. Фільм захоплює своїм незвичним баченням біблійного сюжету про чудесне воскресіння Спасителя.

Здавалося би, ця історія відома багатьом. Римська влада, занепокоєна появою нового месії, розіп’яла Ісуса Христа. Страшна картина розп’яття Ісуса як злодія на площі викликала приголомшливу реакцію народу. Побоюючись бунту населення, за наказом Понтія Пілата Його смерть намагалися довести найкращі слідопити. Чутки швидко поширювались. Всіх тривожило питання, чи був Він насправді великим Пророком Господа Бога. Ці переживання передано у фільмі.

Оригінальність кінострічки в тому, що ця історія розповідається з погляду невіруючого воїна, одного із підданих Понтія Пілата. Він молився Марсу і не визнавав інших богів. Що довелося побачити та відчути цьому чоловікові, аби самому стати проповідником? Чудеса, які творив Ісус Христос.

Дізнавшись про зраду свого підопічного Трибуна, Пілат посилає за ним цілий загін легіонерів. Але колишній центуріон стає на захист Спасителя і Його апостолів.

У фільмі взяли участь такі відомі актори, як Джозеф Файнс, Том Фелтон, Пітер Фьорт, Кліфф Кьортіс, Марія Ботто та інші. Акторська гра та майстерно відтворені картини тієї доби вражають своєю реалістичністю.

Цей фільм може викликати у глядачів суперечливі думки, але завжди потрібно пам’ятати про те, що зробив заради людей Ісус Христос, вірувати в Нього, прагнути до покаяння та слідувати за Ним, як це зробив головний герой фільму.

Лілія Данилець

Ілюстрація

Фільм «Воскресіння» (2016): не позбавляйте духовні речі духовності

 

Рецензія на фільм «Воскреслий» Кевіна Рейнольдса

Дії фільму відбуваються на початку нашої ери. Ісус з Назарета був засуджений до смертної кари і вона відбулася. Однак незабаром з’явилися звістки про воскресіння пророка, які досягли римського правителя Понтія Пілата. Пилат посилає в Єрусалим свого довіреного центуріона Клавіуса, щоб він відшукав тіло Ісуса і довів, що той мертвий, таким чином спростувавши чутки про велике чудо. Однак на своєму шляху Клавіус зустрічає Месію в оточенні вірних учнів, що вражає його. Вірний слуга відправляє правителю повідомлення про це і стає на бік Ісуса. Тепер він повинен зробити все можливе, щоб допомогти великому пророку сховатися від воїнів і піднестися на небеса…

Після страти Христа по Юдеї стрімко поширюються чутки про його воскресіння, змушують римлян ретельніше охороняти печеру, в якій міститься тіло розп’ятого щоб уникнути його викрадення учнями. Коли ж тіло Ісуса таємничим чином зникає, Пілат доручає іменитому трибуну Клавдію в найкоротший термін знайти його — в провінцію незабаром повинен приїхати імператор, і зайві проблеми Пілату ні до чого. Клавдій береться за доручену, навіть не припускаючи, що це в корені змінить його життя і віру.

Перша половина «Воскреслого» не може не порадувати будь-якого шанувальника біблійних «Пеплуме» — Рейнольдс чудово відтворює на екрані змальовувану історичну епоху завдяки прекрасним декораціям, розкішним костюмам і нехай і нечисленним, але майстерно поставленим батальних сцен. До того ж, замість звичного відео додатку до Євангелія, яким стає більшість спроб екранізувати біблійні сюжети, «Воскреслий» підкуповує новизною ідеї — Рейнольдс перетворює свій фільм на отакий детективний історичний трилер, в ході якого Клавдій зустрічається з очевидцями подій, без сорому підкуповує свідків, все ближче і ближче підбираючись до воскреслого Христа.

Однак після доленосної зустрічі героїв «Воскреслого» немов підміняють, і про спробу оживити сюжет свіжими сюжетними лініями режисер геть забуває, вважаючи за краще просто демонструвати чудеса Христових діянь: ось він примудряється нагодувати своїх апостолів за допомогою декількох хлібів, ось виліковує лежачого на дорозі прокаженого, ось ефектно простує по морській гладі …. При цьому всі дії не пов’язані композиційної логікою — вони потрібні просто як набір чудес для демонстрації Клавдію, котра зводиться тринадцятим апостолом, чому фільм на добрі півгодини відверто провисає. І рука, вже було піднімалася поставити «Воскреслого» позитивну оцінку, сама собою опускається. Так, версію останніх днів життя Христа від Кевіна Рейнольдса можна назвати новаторською, проте зробити її новаторської і альтернативою іншим екранізаціям Євангелія на сто відсотків, у Рейнольдса не вистачило чи то майстерності, то чи елементарної сміливості. Оцінка за те лише нейтральна …

У фільмі дуже добре показано протиставлення духовного і мирського: Клавдій, як уособлення державності і римського права, знаходиться в жорстокій боротьбі зі своєю традицією та своєю службою, оскільки новий Месія протиставляє закону і праву Людини і Любов. Це змушує законослухняного римського громадянина брехати начальству, перешкоджати роботі підлеглих і сумніватися в установленому Римом правопорядок. Мені здається, що показана в фільмі драма римського громадянина і трибуна, — один з найважливіших посилів фільму, який не може залишити байдужим.

У підсумку можна сказати, що цей фільм — прекрасно написана і непогано знята картина для того бюджету, яким він володіє. Цей фільм ніколи не зрівняється з такими картинами, як «Страсті Христові» або «Біблія». А все через те, що як у Біблії, так і для багатьох людей, важливо не те, як жили римляни за часів Ісуса, а то, що Ісус Христос зробив для людей. Їм важливо побачити саме це.

Я рекомендую цей фільм всім, хто хоче поповнити свої знання про Пасху та Ісуса Христа.

Олександра Папка


Рубрика: Рецензии

Комментарии (1):

  • романец владимир

    |

    чесно говоря мне не понравился фильм ,он явно уступает мелу гибсону,и сюжет ,извините за грубость,высосаный из пальца.в реальной жизни мне кажется такого не могло случится и я на середине перестал смотреть фильм ,явно слабый,но это мое субьективное мнение….я сейчас смотрю цари и пророки….не смотря на вольную последовательность трактовки библейских событий,фильм очень ярко передает исторический фон того времени и автор пытался создать реальную картину того времени и находится под влиянием новомодной либеральной теологии….но сьемки музыка такие,что фильм «воскресенье» и рядом не стоит и к тому же подбор звездсовсем другой и страсти Христовы извините звезды мирового уровнясоздали федевр и я заметил качество библейского фильма прямо пропорционально зависит от бюджета и звездности актеров…


RSS канал Следите за поступлением новых комментариев к этой статье через RSS канал

Оставьте свой комментарий к статье:

Для форматирования своего комментария (жирный, курсив, цитата) - выделите курсором текст в окне комментария и нажмите одну из кнопок форматирования [B, I, Quote].
Если вы желаете исправить свой комментарий или удалить его, напишите нам в редакцию.
Ознакомьтесь с нашими правилами публикации комментариев.

© Интернет-газета "ПУТЬ", 2006-2022
При использовании материалов указывайте эл.ссылку на цитируемую статью, в бумажной публикации – короткую ссылку на наш ресурс. Все права на тексты принадлежат их авторам. Дизайн сайта: YOOtheme GmbH.
Техническая поддержка сайта: info@asd.in.ua

Христианский телефон доверия: 0-800-30-20-20 (бесплатно по Украине), 8-800-100-18-44 (бесплатно по России)

Интернет-газета "ПУТЬ"