Запитання служителю: Чи можна в церкві АСД приймати символи святої вечері членам інших конфесій?
Олег запитує: Чи можна в церкві АСД приймати символи святої вечері членам інших конфесій?
Відповідь: Доброго дня, Олег
Поняття Святої Вечері в різних конфесіях має свій стиль. В нашій церкві, в церкві АСД перед тим як приймати символи Святої Вечері, хліб та вино, потрібно спочатку пройти обряд ногомиття. Без цього обряду не можна приймати Святі Символи. Є виключення коли людина не може приймати обряд ногоомиття. Наприклад людина хвора, не може ходити, вона лежить або в неї немає ніг. Це все є виключенням. В Деяких конфесіях обряд многоомиття не вважають запотрібним. Деякі конфесії кажуть, що цей обряд не потрібен, це обряд смирення перед людьми. Достатньо просто вийти перед церквою і сказати, що я каюсь в своїх гріхах. Але ми бачимо в Біблії, що Христос каже, як Я зробив вам так і ви робіть один одному.
Коли Христос хотів омити ноги Петру, то Петро не хотів, щоб Христос це робив. Але Ісус сказав йому такі слова: якщо не вмию тебе то ти не зможеш мати частки зі Мною. Тоді Петро відповів: не тільки ноги але й усього мене омий. На що Христос відповів: омитому потрібно тільки ноги омити. Це ще раз доводить те що обряд ногоомиття потрібен.
Ввечеря Господня — це участь в прийнятті символів тіла і крові Христа як вираз віри в Нього, як нашого Господа та Спасителя. Приймаючи участь у Вечері ми сповіщуємо смерть Господню, до поки Він знову прийде. Приготування до Вечері включає в себе самоаналіз, покаяння за сповідання гріхів. Служіння многомиття було встановлено Христом, як знак очищення і як вираз готовності служити один одному в Христовому смиренні, а також для того щоб об’єднати наші серця. Тільки прощаючи ми можемо отримати прощення Боже.
Вечеря Господня — це служіння, яке відкрите для всіх християн, то ми не можемо заборонити приймати участь у вечері Господній. Але людина вже сама повинна вирішувати чи може та чи достойна вона приймати Вечерю у іншій церкві, у іншій конфесії. Коли до Івана хрестителя йшли фарисеї хреститися, то він не забороняв їм це робити, а натомість казав їм створіть достойний плід покаяння.
З повагою, Олександр Садовий, бакалавр богослов’я